Medlemmer

På billede ses skolebestyrelsesmedlemmer fra venstre Johnny, Anja, Merethe, Pernille, Tamara, Kasper og Randi.

Kasper Guldbæk
Jeg er med i skolebestyrelsen fordi jeg gerne vil være en del af Jægersprisskole. Jeg vil være med til at gøre en forskel og følge med i hvad der sker på Jægerspris skole.

Mvh Kasper

Randi

Jeg sidder i skolebestyrelsen, da jeg har interesse for den politiske dagsorden, og fordi jeg rigtig gerne vil være med til at skabe en endnu bedre skole for vores børn. Jeg tror på fællesskabet og at sammen kan vi mere end vi aner. Derudover vil jeg også gerne give mit input til både skole og ikke mindst fritid.
Jeg er tilknyttet SFO og indskoling. Pt. er jeg på 3. årgang, og til 1. Maj skal jeg modtage alle de nye skolebørn i mini SFO, for at følge dem i 0.klasse og forhåbentlig længere.
Jeg er uddannet pædagog og valgt TR blandt disse. Jeg har været ansat på skolen siden 2010.

Mvh Randi

Tamara

Jeg sidder i skolebestyrelsen på Jægerspris Skole for:

- at skabe et større kendskab til en samlet Jægerspris skole på tværs af begge delinger
- at skabe gode og trygge rammer for trivsel, udvikling og læring hos børn og voksne på Jægerspris skole

Jeg arbejder for:

- at alle børn skal have så optimale vilkår som muligt, for trivsel, udvikling og læring - uanset individuelle behov

- at børns perspektiv og udgangspunkt så vidt muligt inddrages i dagligdagen

- at de ansatte på skolens afdelinger har mulighed for at have en stemme

- at give Jægerspris skole en stemme på kommunalt plan

Anja

En kort præsentation af mig.

Vores 3 børn har gået på Jægerspris skole og vi har i store træk været trygge og vores børn har haft nogle gode skoleår hvor der har været plads til både leg og læring.

Lige pt er skolen under forandring og der sker mange ting på folkeskolerne i Frederikssund kommune. Jægerspris skole er heldig at der er kommet en ny skoleleder som gerne vil være med til at fortælle den gode historie samtidig med at der politisk er fokus på det stærke læringsfællesskab.

Så lige nu er der mulighed for at vi sammen kan løfte opgaven.

Jeg vil meget gerne være med til at sætte folkeskolen i fokus i vores kommune, den trænger til at vi forældre tager et medansvar for at skolen er et godt sted at være for både børn og voksne.

Skolebestyrelsen er stedet hvor vi forældre kan få medindflydelse så jeg kan kun opfordre andre til at være med.

Vh

Anja